Огнян Чипев, председател на организацията "Нови хан-европейско селище":

"Нямахме доверие към предложението, тъй като ставаше въпрос да инвестира най-големият замърсител в милионния град София -комбинат "Кремиковци", който има големи задължения към държавата.
Време е и в интерес на истината да стане ясно, че г-н Янков, след като започна нашата подписка, лично ми се обади на моя телефон и ме помоли да се обадя на г-н Александър Томов. Той ми даде телефона на г-н Томов, който по това време беше в правителствена болница със счупена ръка. С него проведох два пъти по около половин час разговори, които основно визираха Новоханската гора. Томов определено ме убеждаваше, че трябва да се случи този проект с идеята да може чрез мен фактически да влияе на хората и те да приемат предложението."

Коментари