Д-р Валентина Паликова напусна поста зам. председател на общинския съвет

(в-к Монитор)
Скандали разтресоха общинския съвет в Елин Пелин. Оставка от поста зам.-председател на Общинския съвет подаде на вчерашната извънредна сесия д- р Валентина Паликова. Като причина тя посочи разочарованието си от работата на общината, манипулираните процедури по провеждане на търгове и конкурси, както и публикациите в пресата, за злоупотреби, извършени от съветници, които се оказали верни. Аз съм вярвала и съм гласувала с пълно съзнание. Очевидно съм се предоверила. Поемам своята отговорност като зам.-председател на съвета, каза тя.
Мнозинството в местния парламент веднага номинира Панко Сотиров и Кирил Йосифов за поста на Паликова. Йосифов си направи отвод. "Абсурдно е да се издига моята кандидатура.Този общински съвет няма право нищо да гласува. Той е изчерпал кредита си на доверие. Нямаме право да съществуваме като общински съвет след всичко сторено. Ако е останал някакъв морал у нас трябва да се разпуснем и да се предизвикат предсрочни избори", призова Йосифов.
Единственият кандидат Панко Сотиров бе избран за зам.председател на ОбС. Емил Бозев, който зае поста на убития Янко Янков нападна медиите. "Първото, което искам да кажа е, че не ме смущава това, което пишете. Вие ме направихте феодал, аз не съм такъв", каза Бозев. Според него всичко направено от общинарите било законно. Бозев обвини общинските съветници в конфликт на интереси. И подчерта, че общината продава земи, които са загубили предназначението си.
Йосифов му отвърна, че това което се прави е варварско ограбване на общината.
Друг съветник от опозицията Румен Димитров припомни, че от четири месеца чака писмен отговор с каква сума е ощетена общината от неизгодни сделки.
Малко след приключването на сесията д-р Валентина Паликова беше привика в следствието да даде показания. Покани за разпити през следващите дни получиха и други съветници. Всички от местния парламент ще трябва да дадат показания по разкритията в пресата.

Коментари